02 oktoober 2006

haige unenägu

ma tavaliselt ei näe unenägusid.
nüüd aga olen hankinud endale mingi kõrge palavikuga tõve,
millega kaasas käib ka unenägudepakett.
korraliku kvaliteediga unenäod, värviline ja laiekraan!
ainult et unenäod on pisut kummalised.
nojah,
eks haigel inimesel ongi haiged unenäod.

kuna ma enamasti unenägusid ei näe,
siis ei tea ma nende seletamisest ka midagi.
keegi võiks järgneva mulle ära seletada:

istusin Toomas Hendrik Ilvesega mingi suure maja kohvikus.
(ärge küsige, miks.
ei tea, ei tunne teda, pole kunagi kohtunud.
neljakümnekraadine palavik ehk vabandab mind?)
siis nägi THI kohviku ukse vahelt sisse kiikamas Hillar Hallastet.
THI vabandas ja läks, et HH-ga paar sõna vahetada.

aeg kulus, aga THI-d eikuskil.
tuli ettekandja, palusin endale tassi kohvi.
THI-d ikka eikuskil.

siis arvasin mõistlikuks lahkuda,
palusin arve. see toodigi.
selgus, et THI oli võtnud paar sixpacki õlut,
palunud selle kohviku arvele lisada
ja koos HH-ga jalga lasknud.

möhh???

arve oli 200 raha.
mul polnud seda raha miskipärast piisavalt,
ema tuli päästis mu välja,
tal olid mingid suured (15x25cm) kortsunud soomemargad,
ajalehe sisse keeratud.
pidi need ära vahetama.

huvitav, et ma selline lammas olen,
et täitsa tõrkumata mingid võõrad õlled olin nõus kinni maksma.
loodetavasti on härrased ikka aumehed
ja maksavad järgmises osas
oma õllerahad tagasi.






1 lisas:

02 oktoober, 2006 13:56, Anonymous Anonüümne ütles...

Ehe näide, kuidas presidendikampaania inimesele mõjuda võib. Täitsa naljakas. Aga Ilves on rikas mees, küll ta ikka järgmisel ööl võla ära maksab ;)

 

Postita kommentaar

<< Home