27 september 2006

Viva España! ehk röövimine Viru tänaval

need noored tõmmud mehed laulsid täna Viru tänaval.
see oli hea, väga hea.
elamus!

kas keegi teab,
on neid võimalik veel kusagil kuulata?
ma ei tea isegi seda, kes nad olid.
lihtsalt hispaanlased.
laulvad hispaanlased.

muidugi oleks võinud neilt küsida,
aga mul jooksis neid kuulates
soft nii kokku,
et mulle ei meenunud isegi
fotoka kaasasolek.
ema õnneks märkas küsida,
et äkki on kaasas.
oligi :)




röövimine jah,
kaduma läks minu kaine mõistus.
ilmselt ka pisut meelerahu.
õnneks olen ma südametu inimene :)

nüüd käin nagu viieteistaastane plika mööda tuba ja laulan Viva España!






2 lisas:

27 september, 2006 18:23, Blogger vardakeerutaja ütles...

Olid lahedad, jah!
Eile laulsid Raekoja Platsil.

 
27 september, 2006 21:21, Blogger Elsa ütles...

Oi, ja isegi mina juhtusin neid oma komandeerumiste vahepeal nägema! :) Silkasin parasjagu üle Raekoja platsi, kohe törts head tuju sain kaasa...

 

Postita kommentaar

<< Home