10 september 2006

vanast uus

hämm, ma ei osanud arvatagi,
et koonerdamisprojektid võiks kellelegi huvi pakkuda.
eks ma siis olen edaspidi julgem kirjutama.

need on siis need seelikutest tehtud püksid. trikotaaž. tumesiniseid on kaks paari. muidu täitsa tavalised püksid, hea lasteaias olla.
pooletoobised vist? ulatuvad pisut põlvest allapoole.
küljeõmblusi ei ole, lõikasin sääred ühes tükis välja.
mulle meeldivad trikotaažist asjad, need venivad kenasti järgi, kui põnn end liigutada tahab.
enamasti ta tahab.

üks särk ka.
eelmises elus oli see mingi trikotaažist pluus. mulle meeldisid selle värvid, aga mu enda jaoks oli see ikka liiga napp ja hõlmaservad olid pisut välja veninud.
lõikasin seljaosast põnni särgi jaoks esitüki, varrukatest sain uued varrukad, sinine seljatükk ja soonik kaeluses on pärit mu kangavarudest.
särgil on alumine serv veel viimistlemata.
kahed püksid lõikasin välja nii, et seelikute korralikult palistatud alumist serva ikka ära kasutada. särgi varrukad samamoodi.

ahjaa, lõigeteks on mugav kasutada
mõnd kaltsukast pärit sobivas mõõdus paarikroonist riideeset.
lõikad õmbluseid pidi lahti ja ongi olemas.
selline riidest lõige püsib hästi kangal,
selle järgi on hea joonistada või ka kohe välja lõgata.
olen seda vist varem maininud,
aga kes neid vanu poste ikka lugeda jõuab.






1 lisas:

11 september, 2006 03:40, Blogger Krentu ütles...

See on väga kaval, et orignaaleseme palistatud serva ära kasutada. Muidu on selle palistamisega natuke jama. Mulle meeldib serv õmmelda kaksiknõelaga, siis jääb ilusti venima ka. Aga kaksiknõela paigaldamine ja niidid kerimine võtavad jälle aega.

 

Postita kommentaar

<< Home