22 september 2006

pakkumine

ei paku ma kooki.

seesinane siin on Pihlaka rummikook.
täna ütles müüjatar, et see on viimane.
väga viimane.
ses mõttes, et rohkem seda enam ei toodeta.
viimane partii.

pahasti.
mulle ta meeldis.
nii kaks-kolm korda nädalas.
läbi. mott.


minu pakkumine seisneb järgnevas:
kui teil on toiduainetööstus
ja te soovite oma turuosa suurendada.
valige välja mõni konkurendi toode
(soovitavalt ikka maitsev),
kui kompenseerite mulle hinna, hakkan vähemalt kord nädalas seda tarbima.
(kui toode pole väga maitsev, tuleb see teil eraldi kompenseerida).
suure tõenäosusega kaob see toode peagi müügilt.

minu CS:
(Curriculum Söömaeae)

juba kaotatud tooted:
Simmani leib
Mamulini vahvlitordid
Michi-yo Java kana kiirnuudlid
ja veel mõned asjad.

ohus on:
kodupaiga rukkileib,
ma käin spetsiaalset selle leiva pärast T-marketis,
mujalt ei ole seda leidnud.
hea leib on.

norra hormoonlõhe kõhuservad,
mille järgi mul tihti isu on.
ilmselt kaovad varsti ka need.






1 lisas:

22 september, 2006 18:22, Blogger Anu ütles...

ooo, kiirnuudlite koha pealt oli see nüüd küll halb uudis... mitte, et ma ilma nendeta elada ei saaks, aga vahetevahel olid vägagi omal kohal

 

Postita kommentaar

<< Home