19 september 2006

kus elavad (segased) mõtted?

kus elavad mõtted?
küsis Nipitiri Hanrahani toas.

kus elavad, või kust nad tulevad...
kas nad sünnivad me peades?
või tulevad nad mujalt?
ehk meie ise oleme vaid kui raadiovastuvõtjad,
mis erinevatel lainepikkustel mõtteid püüavad,
neid välja ütlevad või tekstina kirja panevad?

sel juhul pole mõte kellegi oma.
mõte on vaba...
minu välja öeldud või kirja pandud mõtted
on lihtsalt jäljed mõtetest,
mida mul on õnnestunud kinni püüda.

mõnikord esineb hetki,
mil teine inimene mõtleb sinu omadega sarnaseid mõtteid.
eriliselt kirgas tunne tekib,
kui kumbki ei mõtle sel hetkel
vundamendi valamisest
või vanillanindsast.

kui tõenäoline on,
et kaks aju
mõtlevad sünkroonis?
kas pole tõenäolisem,
et nad vaid
on sattunud samal hetkel
samal lainepikkusel levivaid mõtteid püüdma?
nagu kaks raadiot...

seda enam, et aju näeb välja niisugune,
et mingit mõtet selt olluselt
oleks küll raske oodata.
miks seljaaju ei mõtle?
kas seljaaju ei mõtle?

heh, ega ma oskagi vastata küsimusele "kust tulevad mõtted?".
võibolla võiks arvata,
et mõtted pigem ei teki meie peades?

___________________________________

miks on kogu aeg nii,
et küsimusi on rohkem kui vastuseid?






4 lisas:

19 september, 2006 15:09, Blogger KK ütles...

Juhtusin pühapäeval kuulama raadiojaama nii 5minuti jooksul ja seal esines kodanik Urb. Vabandan, et ma ei tea, kumb vendadest. Jutt oli tema elukaaslastest-lasteema(-dest). Kuna ma ei kuulnud algust ega lõppu, siis jäi see pisut segaseks:). Aga mis mu tähelepanu köitis, oli see, et ta väitis, et nähes naist, on miski tema peas alati ette öelnud, et vot selle inimesega saan ma lapse. Ja läheb mööda paar aastat, vahepeal pole mingeid kontakte. Juhtumisi viib elu kokku ja näe, saavadki. Imelik, et see saade mulle praegu meelde tuli. Teda oli köitev kuulata aga kahjuks olin ma hilinemas ühele üritusele.

 
19 september, 2006 16:45, Blogger KK ütles...

Ei ma ei usu, et allutada, sest nagu ma aru sain, ei ela ta nendega siiski koos :D.
Aga mis Urbidesse puutub, siis nad on teistmoodi ja nedne arvamused on alati minu jaoks kuidagi veenvalt põhjendet. Shokeerivad ka, seda ma ei välista. Aga see teistmoodi olemise julgus mind inimeste juures on alati võlunud.

Aga mõtetest veel. Mida arvata sisetundest? Vahel on mul küll nii, et pead tegema mingi otsuse ja loogilisest aspektist võttes on kõik nagu "puhas" ja ok aga midagi sees kripeldab. Ja hirmutavalt sageli on too kripeldus omal kohal ehk siis see, mille kohta mõni ütleb, tagantjärele tarkus.

 
19 september, 2006 17:01, Blogger ematehnik ütles...

millest mõtleb alfaisase seljaaju :D
alfaisasega magamine on suuresti võimu või staatuse küsimus.
sellest saaks omaette teema, aga kas seda vaja on...

tegelikult
it's not about sex,
it's about soul.
ma ütleksin "vaimne klapp",
aga see väljend ajab itsitama.
mis selle etenduse nimi oli?

 
20 september, 2006 09:35, Blogger KK ütles...

Palju õnne argipäevaks

 

Postita kommentaar

<< Home