14 august 2006

täpsustus

siin oli üks väike väljaelav postitus.
valestimõistmise vältimiseks kustutasin selle.
siin blogimajanduses on erinevate asjade kuupäevade ja kellaaegade jälgimine pisut komplitseeritud,
kui näpuga rida ei aja, siis tekivad näilised seosed asjade vahel,
mis omavahel üldse seotud ei ole.
mis on eespool, ei ole alati varem kirjutatud.
(ma ei osanud seda valestimõistmist ette aimata,
eks teinekord olen targem.)

mu ettenägemisvõime ei ole nii hea kui mõnel Prachetti tegelasel.
seega ei saanud ma oma torget öösel üles riputades
vastata millelegi, mida veel olemas polnud.

impulss pärines mujalt, mitte siit blogist.
mida ma just kajastasin ja silmas pidasin,
jääb siin paraku avaldamata,
kuna asjaosalised ise seda (avalikult) ei käsitle.






1 lisas:

14 august, 2006 17:09, Blogger Elsa ütles...

...kui seebivesi ;)

 

Postita kommentaar

<< Home