10 august 2006

ühistranspordist

igas asjas olevat midagi head.

isegi Tallinna ühistranspordil on omad võlud.

bussisõit on põnniga koos tasuta.
(ilma põnnita elu ei ole olemas.)

mul pole kordagi olnud probleemi, kuhu parkida buss.
autole peab parkimiskoha leidma
ja siis selle eest tasuma
ja meeles pidama pärast auto "parkimisest maha võtta".

kui ma bussi enam ei vaja,
astun välja ja sinna ta võib jäädagi.
enamasti nad ei jää,
aga mingit muret nende parkimisega ka ei ole.

autoga pean ma meeles pidama
kuhu ma ta jätsin.
ja ilmselt seda ka,
et ma üldse autoga tulin.

bussiga on kuidagi ükskõik.
küll mõni ikka tuleb.

bussiga ei pea ma muretsema,
kas mul lastakse rida vahetada,
kuidas ma kuhugi ligi pääsen,
ega ma kellelegi ette ei jää
ja muud sellised murettegevad asjad.


kui kiiret pole,
siis võib bussiga sõita küll.
ja trolliga.
ja trammiga ka.






4 lisas:

11 august, 2006 10:03, Blogger Kristjan Otsmann ütles...

Tere,

Katsetame Ekspressi veebis Eesti parimate blogijate arvamuste edastamist ning avaldame valikuliselt sissekannete alguseid: http://www.ekspress.ee/webforms/veebium.html. Sel moel saab blogija rohkem lugejaid ning meie tavapärasest huvitavamat ja laiemat sisu.

Palun anna teada, kas oled nõus, et avaldame aeg-ajalt Su ajaveebi sissekannete algusi kuni 250tähemärgilises mahus korrektselt allikale viidates. Need on väga hääd ning meil oleks loa üle väga hää meel!

 
11 august, 2006 18:28, Blogger ematehnik ütles...

aitäh heade sõnade eest!
olge lahked ja tarvitage,
kui see teile hea tundub.


meelitatud
ja pisut segaduses
ematehnik

 
11 august, 2006 23:55, Blogger Kristjan Otsmann ütles...

Tänud :) Levitame siis aga :D

 
16 august, 2006 12:12, Blogger Thredahlia ütles...

Teemakohase kommentaarina pean mainima, et Tartu ühistranspordiga liigeldes on see mulle meeldima hakanud, aga Tallinnas hommikuse bussiga nr. 15 sõitmine oli üks viimase aja ebameeldivamaid elamusi... aga ju see oli lihtsalt äärmus ja kõik bussid ei ole nii "aromaatsed" ja reisijaid täis ja isiklikest väärtuslikest esemetest vabastavad...

 

Postita kommentaar

<< Home