30 juuli 2006

ironic

täna hommikul oli arvutiekraanil selline pilt:



põrnitsesin jupp aega oma arvutit,
kas mu ront on hulluks läinud?
irvitab minu üle?
ma saan aru küll,
MIKS see pilt seal on.
aga KUIDAS???

üldse, mul polnud hommikul peavalugi,
rääkimata mingist pohmellist.
nii et pole siin midagi minu üle irvitada.

_________________________

käisime eile ühe firma suvepäevadel.
seal oli palju toredaid inimesi.
tehnikud
keevitajad
torumehed
insenerid
ja muud rahvast ka.
vahva päev oli.
kõik jäi mõistlikesse piiridesse
ja hommikul polnud isegi peavalu.

aga ärgates arvutiekraanil sellise
paljuütleva näoilmega torumeest leida,
no see oli pisut icc :)))
kusjuures ma põrnitsesin pikalt
ja püüdsin meelde tuletada selle torumehe nime.
olin üsna kindel,
et nägin teda eile.
aga ta oli teiste riietega
ja seepärast ei meenu mulle ka nimi.
peab mehe käest üle küsima.
_________________________

selline pilt on bloglines-il siis,
kui nad teevad ümberkorraldusi ja bloglines ei tööta.
ma polnud varem seda kohanud.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home