16 juuni 2006

sokk



see on siis minu versioon mobiilikäpikust.
või sokist.
mees itsitab, et ma olen nagu mingi vanamutt,
hoian telefoni soki sees.

ega ma enne selle soki vajadust ei tajunud,
kui miski mu kotis mobiili ekraani ära kraapis.
mul on telefon tavaliselt paela otsas.
pael on taotluslikult erksavärviline, lihtsam telefoni üles leida.
tegin oma mobiilisoki nii, et selle põhjas on auk, millest kaelapael läbi jookseb. nii ei kaota ma oma sokki ära.
kui pael kaelas on, siis saab soki ühe käega telefonile peale vedada. mugav. teine käsi jääb põnni ohjeldamiseks.
üks on heegeldatud, teine kootud.
heegeldada on lihtsam.
oleks tahtnud pärleid ka kaunistuseks panna, aga kui see pärl peaks telefoni ja millegi vahele jääma, tekib oht, et pärl litsub ekraani katki.
mul sellised kopsakad pärlid, 3-5 mm läbimõõduga.

nüüd saab iga kampsiku juurde sobiva soki teha.
välja minnes panen riidesse
põnni,
enda
ja nüüd siis telefoni ka :D






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home