11 juuni 2006

puudega



mõni on puudega.
sõna otseses mõttes.
vist teises või kaudses mõttes ka.





mahalaadimine käis nii, et üks puudeline seisis otste peal ja teine sõitis autoga koorma alt ära.
nagu näha, saab nii tõepoolest puukoorma autost kätte.


iseenesest võiks kogu see häppening ju naljakaski olla...


kui see ei ole sinu pere auto.


see eksemplar siin on nimelt meie oma.
%¤#"!%¤#!%"#
meie ainuke liikuv auto.


mu teinepool käis koos grupi omasugustega oma klubi kokkutulekul.
ma ei tahtnud kaasa minna, läksin hoopis kuduma.
lase veel mees üksi välja.
kaval, vana raibe.
ta rääkis mulle ausalt, et vedas puid.
lõkkepuid.
ma ütlesin "ahah".
no ma mõtlesin, et ladusid kuskil mingeid saetud-lõhutud halge autosse.
sõiduauto puhul nagu suurt rohkemat ei oska ette kujutada.
vähemalt normaalne inimene mitte.

asja tegelik olemus tuli alles nüüd välja, kui netist nende kokkutuleku pilte vaatasin.
poleks vaadanud, poleks teadnudki, mida see "vedasin natuke puid" endast tegelikult kujutas.

ausalt öeldes ei kahjustanud see puudevedu autot, vähemalt mitte märgatavalt.
täna käisin mitu korda pakiruumi kallal, seal polnud oksaraasugi mitte.
eks nad vist koristasid hirmuga ära.
aga natuke profülaktilist lärmi tegin ikka,
muidu kuulen järgmine kord, et "ah, sai pisut betooni veetud".
ja näen hiljem netist, et sai veetud jah.
vedelat segu.
lahtiselt.
pakiruumis.


piltide autor on ilmselt LLman.
vähemalt tema nad netti üles riputas.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home