22 juuni 2006

pildistamisest

olen teinud asju,
aga pildistamisega on lood kehvad.
asi peab ikka seljas olema, muidu tast õiget muljet ei saa.

kui lasen mehel ennast pildistada,
siis ta klõpsib kohusetundlikult n kaadrit valmis.
mõnikord mulle tundub, et ta on vist pime.
ta ei näe, mida ta pildistab.
ma võin vist ka ilma pea või ühe jalata olla, kui objekt (näiteks topp vms) on pildil olemas, siis on kõik õige.
mu pea puudumist ta ilmselt ei märkaks.
ta ei näe, et asi ei paista hea välja.
või et ma seisan kuidagi valesti.

ega ma ise ka teabmis modell ole,
olen sama graatsiline kui 6-meetrine liigendredel.
ühesõnaga on pildistamisega jama.

seekord sain õetütre modelliks,
temaga pildistamine on lausa lust.
kahju kohe, et aega oli nii vähe.
oleks tahtnud valgustust seada ja fotokale mingi tugipunkti leida jne.
igatahes oleks võinud need pildid paremad olla.
teinekord varume rohkem aega.



siin ongi mõned pildid Andrast.
käsitöö juurde lisasin need pildid,
kus asjad paremini näha olid.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home