04 juuni 2006

internet on saatanast!

nii mu meespool täna teatas.
jah, ma tean, ütlesin.
aga ega enam tagasiteed ka pole.

loen ja loen, ja järjest rohkem tekib asju, millest ma üldse midagi või piisavalt ei tea, kurdab mees.
nagu läheks iga päevaga järjest lollimaks.
või vähemalt selline tunne on.

jah, ma tean.
mina lähen ka.
tõenäoliselt kiiremini ja rohkem lollimaks, kui mees.
ma loen lihtsalt rohkem erinevaid teemasid.
ja tean rohkem valdkondi, millest ma üldse midagi või piisavalt ei tea.

perspektiiv on kõike muud kui roosiline.
loobuda enam ka ei saa.
ma ju TEAN, et seal on.
nii palju ja nii põnevat.
vastuseid igasugustele küsimustele.
vastuseid, mis tekitavad mitmeid uusi küsimusi.
millele peaks ka vastuseid leidma.

internet on saatanast!






1 lisas:

21 juuli, 2006 14:21, Anonymous Anonüümne ütles...

Super color scheme, I like it! Good job. Go on.
»

 

Postita kommentaar

<< Home