14 mai 2006

särk?



see siis Steinbach Wolle Capri Ombre.
100% puuvilla.

kirjude lõngadega on vahel jama: kehaosas sattusid silmade arv ja lõnga värvikord kattuma. kudusin küll kahest tokist vaheldumisi, aga tulemusega ei saa ikka üldse rahul olla.

rahul olen sellega, et kudusin ülevalt alla ja suutsin jälle kogu lõnga ära kasutada.
ülaosaga olen ka rahul:
mulle muidu ei meeldi igasugused kahandused ja kasvatused keset koepinda, siin said vajalikud kasvatused kenasti mustri sisse ära peidetud.
ühtegi õmblust ei tulnud ka teha, päris mugav.






4 lisas:

14 mai, 2006 22:11, Blogger Kajakas ütles...

väga ilus ja sobib sulle hästi

 
14 mai, 2006 23:17, Blogger Maret ütles...

Mulle samuti meeldib, kuidas lõnga värvid jooksevad. Kirjude lõngadega ongi see huvitav, et mitte kunagi ei tea mis välja kukub :)

 
15 mai, 2006 11:43, Blogger Thredahlia ütles...

Väga armas. Juhtub täpselt minu "maitse" olema :).
Sobib ju ka oivaliselt - rohkem ei saa tahtagi.

 
17 mai, 2006 18:29, Blogger ematehnik ütles...

algul mõtlesin jah kaelusesse paela panna, lõpuks heegeldasin lihtsalt serva üle.
niisama ei riskinud jätta, kui see serv peaks ära venima ja särk alla vajuma hakkama, siis juhtuks see kindlasti äkki ja ootamatult ja keset linna.

 

Postita kommentaar

<< Home