02 mai 2006

nutikad asjad



ilus terve musta-valgekirju loom, eksole?
see on idee järgi lauakate.

tegelikult kasutan neid lõikelauana.

kui ma püüan tavaliselt lõikelaualt midagi kaussi või pannile valada, kipub kõik alailma maha pudenema, sest gravitatsioon mõjub miskipärast külje pealt.
sellise paindliku lõikelauaga on lihtsam, painutan servad üles ja kõik suundub sujuvalt õigesse kohta. äärmiselt mugav.
senini pole noad neid lauakatteid olulisel määral kahjustanud ka.

mul on kusagil köögis üks peidetud gravitatsioonigeneraator, mis aktiveerub just siis, kui ma lõikelauda kasutan.

kahtlustan, et selle gravitatsioonihälbega on seotud mu peremeesloom, ega sõbrad-tuttavad teda niisama mingi suure(?) vene leiutaja järgi Kulibiniks ei kutsu.
kuna mul on mõne fundamentaalse asja suhtes väga jäigad põhimõtted, pole ta vist julgenud mulle oma gravitatsioonigeneraatorit demonstreerida.
(mis muidugi ei tähenda, et see ei töötaks.)

ma nimelt olen veendumusel, et inimesed, kes leiutavad igiliikureid ja muud sellist, peaksid püsima hullumajas.
või hoidku oma generaatoreid kusagil mujal, mitte minu köögis.






0 lisas:

Postita kommentaar

<< Home