15 mai 2006

Jaan Tatikas pole mitte kadunud

ma olen patoloogiline:
kui kusagil midagi niisama või tasuta liigub, tuleb see kuidagi ära kasutada.

üks mu hull idee oli, et kui kohaliku katlamaja soojatrassi sisse turbiin sokutada, saaksin endale fotoka akude laadimiseks elektrit teha. trassis ju vesi liigub. ega nad liikumise eest raha küsi, ikka sooja eest.
mõte tekkis ehitusmessil, kus tuttav insener huvilistele seletas, kuidas veesoojendi käivitub, kui kraanist vee jooksma lased.
kui ma siis pärast insenerile seletasin, milleks minu meelest see jupp hea on ja kuhu ta panna tuleks, vaatas mees mind nagu hullu :-D.
ma siis häbenesin natuke.

vahel panen ma oma leiutistega rappa ka.

mõtlesin ühe järjekordse jubina välja ja seletasin oma mehele, mida ja kuidas ja milleks.
mina maru õhinal seletan, mees ajab silmad punni.
mina lasen edasi, näha ju, et teema teda erutab!
mees hakkab naerma.
uhh, mis sa naerad?! see raudselt töötab!

mispeale mees teatab, et töötab küll, juba aastaid :-DDD.
turbovõimendi nimelt.
näiteks autodel.

no ega mina ka kõigi asjade hingeelu ei tea.
olen kuulnud, aga pole süvenenud.
ju siis pole huvi olnud.
üldse, ega ma insener ole.


leiutamisega on nii, et enne leiutama hakkamist pead kursis olema kõigi maailma asjadega ja teadma, millised asjad juba leiutatud on.
muidu võid jalgratta leiutada.
või turbovõimendi.






2 lisas:

15 mai, 2006 14:40, Blogger Thredahlia ütles...

Kas on ebaterve üksi ekraani ees täiest kõrist naeru lagistada?!
:D

 
15 mai, 2006 14:55, Blogger ematehnik ütles...

eeldusel, et ekraan kuvab midagi ja ei ole sinine
(windowsi Blue Screen of Death paneb normaalse inimese nutma või vanduma, sõltuvalt temperamenditüübist ja/või sõnavarast),
ei peaks naermine väga ebaterve olema.

 

Postita kommentaar

<< Home