01 aprill 2006

viska minema 10 asja!

tehakse igasuguseid projekte ja asju, tee endale 12 käekotti jne.
mul on juba praegu liiga palju asju.
mõtlesin välja uue algatuse:

VISKA MINEMA 10 ASJA!

ehhee, mitte 10 kommipaberit, vaid ikka selliseid las-seisab-äkki-läheb-kunagi-tarvis asju.
kõik kohad on mingeid asju täis.

mulle tundub see mõte hästi vahva.
kes tahab, võib ühineda ja ka 10 asja minema visata.

sellest me praegu ei räägi, et tekkinud vaba ruum täitub peagi...
näiteks lõngatokkidega... täitsa iseenesest...






4 lisas:

01 aprill, 2006 19:39, Blogger Elsa ütles...

Assa, kui hea projekt! ;)
Ma olen viimasel paaril nädalal tegelikult mitu suuuuurt prügikotitäit asju ära visanud. Aga küll ma need kümme ka veel kuskilt leian... ega haigete lastega kodus muud teha olegi, kui kevadist suurpuhastust :)

 
01 aprill, 2006 21:09, Anonymous Anonüümne ütles...

väga hea projekt :)
plaanin osaleda.

 
01 aprill, 2006 21:34, Blogger Tiina ütles...

Ma iga päev viskan viimasel ajal midagi ära. Just asju, mis on korra juba "äkki läheb vaja"- hoiule pandud. Aga ruumi ei kusagil :(

 
04 aprill, 2006 13:56, Blogger hiiutar ütles...

Mul käib see lihtsalt. Kolin paari päeva pärast Soomest ära ja siia on jäänud praktiliselt vaid sellised kaltsustunud riided, mille kavatsen ära visata. 10 peaks täis tulema küll.
Paar tükki ehk õnnestub korduvkasutussegi suunata.

 

Postita kommentaar

<< Home