15 aprill 2006

kampsuni ja kasuka ristand (beetaversioon)



see on mul juba mõnda aega valmis olnud, aga küll ei olnud pildistamiseks sobivat ilma ja küll polnud pildistajat. noh, nagu nende asjadega ikka on.
lõng on filatist, üks OnLinie akrüülist šenill sealt esimese akna pealt.
selle lõnga värvid sundisid mind impulssostule, tõin ühe toki ära ja proovisin.
impulss vaid võimendus. läksin ja ostsin neilt kogu selle lõnga ära.
kudumist alustasin seljast, kuskilt abaluude alt.
kudusin sealt üle õlgade ette, siis hakkas õige idee alles tekkima. tegin varrukad ja krae valmis, mine tea, paljuks seda lõnga jätkub. ühe varrukaga ka nagu narr käia.
proovisin kehaosa teha mitmel erineval moel, lõpuks kudusin seljale veel edasi-tagasi kolmnurkse osa ja korjasin nii selja kui hõlmad ühele vardale.
edasi kudusingi ülevalt alla, sel moel saab töö kergesti ära lõpetada, kui lõng otsa saab. selja keskosas kasvatasin ja hõlma servades kahandasin.
sabaosa päris perfektselt ei istu, aga ma olen seda värki nii palju kordi harutanud ja uuesti kudunud, et mul käsi enam ei tõuse. sellepärast siis beetaversioon.
hõlmade kinnitusi ei ole ma siiani välja mõelnud, on küll ühed puupöörad, aga nende nahkribade kinnitamine selle suuresilmalise kudumi külge tekitab mul peavalu. kolm suuremat haaknõela ajaks ka ju asja ära...

muideks, kui lõnga juurde ostsin, siis ma neid poes üle ei vaadanud, olid vabrikupakendis, kust üks tokk pealt võetud. hiljem selgus, et eelviimane tokk polnud üldse nii karvane, kui teised. õigemini oli see lausa poolkiilakas.
võtsin tolle siis ühes ja läksin poodi oma kurba saatust kurtma. teise toki otsast võtsin ka jupi kaasa, et näidata, milline see lõng õigest olema peaks.
filati-prouad olid uskumatult mõistvad, võtsid lõnga tagasi ja palusid midagi muud valida, kuna neil seda lõnga enam polnud. tookord ma ei leidnudki midagi vajalikku, siis nad kirjutasid mulle selle summa peale "võlatähe". nüüd üle kuu hiljem käisin ostsin selle eest siis lõnga. ei mingeid probleeme- see nende "kohalik valuuta" oli täiesti maksejõuline.
väga positiivne kogemus,
ma põdesin, et äkki arvavad, et ma olen ise selle lõnga kiilakaks teinud ja mis kõik veel, aga ei tekkinud mitte mingeid probleeme. sellise kaupluse klient on hea olla.






5 lisas:

15 aprill, 2006 23:14, Anonymous Anonüümne ütles...

ääretult kena ja naiselik!

 
16 aprill, 2006 18:15, Blogger Aet ütles...

See on küll väga kihvt!

 
16 aprill, 2006 18:28, Blogger Maret ütles...

Kiidusõnad. Väga kena riietusese :)

 
20 aprill, 2006 20:46, Blogger ematehnik ütles...

heegeldamine pole üldse paha mõte!
selle kudumi silmad on tegelikult nii suured, et võin vabalt näpu silmast läbi lükata. see karvane šenill-lõng lihtsalt jääb selline suuresilmaline. ühe-kahe lõnga külge ei julge midagi kinnitada, kui katki läheb, on suur jama.
kuna mul on nagunii kombeks hõlmad laiali ringi tuisata, siis mõnda aega lihtsalt ignoreerin probleemi. äkki kaob see iseenesest...

 
27 aprill, 2006 17:03, Blogger muna ütles...

oioi, kuidas sellist asja tehakse?? See näeb nii sheff välja, et teeks omale ka saranase, aga lihtsalt visuaalse pildi järgi vist ei oska. Kulla ematehnik, kas raatsid õpetust jagada?

 

Postita kommentaar

<< Home