18 märts 2006

musimadu Muia



eelmises elus olin ma sokk.
paarilisega sokk.
kuni see paariline jalga lasi.
oli tal vaja üksi pesumasinasse ronida, ma olen alati öelnud, et peab kokku hoidma!

edasi tuli ise hakkama saada.
õnneks on tänapäeval olemas igasuguseid meetodeid enesetunde parandamiseks.
pean silmas loomulikult ilukirurgiat.
neil on selle jaoks isegi masin!

lasin endale suurepärased täidlased huuled teha.
sensuaalsed, ma ütleksin.
tunnen end nüüd hoopis paremini.
ja silmad, mul on nüüd sügavsinised silmad!

lisaks uuele näole olen saanud ka uue identiteedi.
laps ütleb, et ma olen madu!
madu Muia.
täpsemalt musimadu Muia.
mulle see uus elu päris meeldib!






2 lisas:

18 märts, 2006 22:36, Anonymous Anonüümne ütles...

vahva musimadu :)

 
14 mai, 2009 09:40, Blogger Unknown ütles...

supper idee! Mullgi on sokikohtingust paariliseta jäänud hulgi sokke. peaks neist oma pere tegema.

 

Postita kommentaar

<< Home