26 märts 2006

entrelac knitting

ma ei allu ju provokatsioonidele, ei allu... :-)))

see on siis entrelac knitting. küllap sel mõni eestikeelne nimi ka on, aga ma kudusingi inglise keeles.



tegelikult kudusin ringvardaga, aga pildistamiseks oli vaja see sirgeks vedada, tõstsin silmad sukavarrastele ringi.
pole just keeruline tehnika, aga tüütu ja aeganõudev on küll, väikest jupikest edasi-tagasi kududes peab ju kogu aeg tööd keerama.

muuseas: mingis foorumis keegi vasakukäeline kirjeldas, kuidas tema koob.
edasireal nagu me kõik, paremalt vasakule, ja tagasireal tõstab lõnga teise käe peale ja koob ikka paremalt poolt, lihtsalt vasakult paremale.
kokkuvõttes hoiab aega kokku ja mitme lõngaga kududes ei keerdu need üksteise ümber.
noh, ega see mind ju ka ei provotseeri ;-).
igatahes proovisin asja järgi.
tunne oli naljakas, igavene pusimine, nagu alles õpiks kuduma :-)))
peab teinekord pikemate ridadega harjutama, kui asja käppa saab, siis on sellest kindlasti kasu, eriti kui niimodi lapikeste haaval kududa.

sain jälle ehmatada:
päeval ma keerulisemaid asju teha ei saa, põnn ei lase süveneda, pusin siis hilja õhtul. eile unustasin end jälle kuduma, vaatasin, et kell juba üle kahe, hiljemalt kolm lähen magama. kui jälle arvutist kella vaatasin, oli to juba neli! õumaigaad, kuidas see aeg niimoodi lendab?!
voodis tuli enne uinumist meelde küll, et kella keerati ja mu arvutid sellega ise hakkama saavad ja et kell ei näidanudki mingit kolme, läks kohe neljaks. :-)






1 lisas:

26 märts, 2006 17:03, Blogger Elsa ütles...

Minu teada sel mingit spetsiifilist nimetust polegi. Lihtsalt üks lapikudumise võtteid. Eks neid ole teisigi :) Ma oma blogis ka sellest millalgi kirjutasin...
Aga edasi-tagasi kudumist kirjeldatud viisil oleks plaaninud ka hajrutama hakata. Sallide jms tükkide puhul oleks abiks. Kui asi käpas, võiks parempidise koe puhul oodata ühtlasemat kude ja kiiremat valmimist küll... Ma ka vasakukäeline, aga kuduma õppinud ikka vasakult paremale. Jumal tänatud, et keegi ei hakanud mind peegelpildis õpetama :P Tarvidus selle järele jääb mulle küll mõistmatuks...

 

Postita kommentaar

<< Home